Nieuw patroon: Wintertijd vest

Met dit vest ben ik in de zomervakantie al begonnen. Er kwamen wat haakprojectjes tussendoor (wie heeft er niet duizend dingen op de haaknaald staan?) en op 11 oktober werd onze prachtige zoon geboren. Toen hoefde ik alleen nog wat draadjes weg te werken en foto’s te maken en dat is eindelijk gelukt.

Hierbij presenteer ik jullie het Wintertijd vest! Nu ik twee dagen nadat de klok verzet moest worden dit patroon deel, vond ik dit wel een passende naam. Bovendien is het een heerlijk warm vest, 675a7286-629c-4795-94de-e73393a6304f-e1572354205254.jpgideaal voor de koude winterdagen.

Je haakt dit vest met halve stokjes en reliëfstokjes en als je het patroon eenmaal doorhebt, haakt het heerlijk weg met een serie op de achtergrond. Niet te veel nadenken dus! 🙂

Mocht je het leuk vinden om het patroon te bekijken of om het vest zelf te haken, dan kun je het patroon hier vinden.

Laat je me het wel even weten als je het gaat haken? Dat vind ik namelijk SUPER leuk!
Tag me op Instagram: crochet.away.with.me.

Liefs,
Laura

cropped-naam-wit.png

2 reacties op ‘Nieuw patroon: Wintertijd vest

  1. Allerleerst: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik vind het vest prachtig, mooi patroon erin, dat zou ik graag gaan haken. Ik ga eens zien of ik nog garen heb liggen wat er voor geschikt is, want eigenlijk wil ik nu geen geld uitgeven aan nieuw garen, terwijl ik nog heb liggen (hoewel het Zeeman garen natuurlijk helemaal niet duur is…).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s